Czarny piątek jak dotąd kojarzył mi się z walką o prawo do zabijania własnych dzieci, które podejmują co jakiś czas kobiety, które nie przyjmują do wiadomości, że dziecko nie jest ich własnością, a czasy spartańskich barbarzyństw odeszły w niepamięć. Wczoraj jednak zostałem uświadomiony, że black friday to taki ogólnoświatowy zajob polegający na robieniu klientów w konia przez udawanie, że się obniżyło cenę. Zrobiłem dla Was przewodnik.

Marcin

Mam takiego kumpla – i to bardzo dobrego – który zjadł/zjada zęby na ecommerce. Marcin prowadzi Convertisera, platformę dzięki której różne sklepy internetowe mogą łatwiej za pośrednictwem influencerów docierać do swoich odbiorców. Narzędzie jest na tyle dobre, że rywalizują o nie nawet zagraniczni konkurenci, nie mówiąc o tym, że najwięksi i najciekawsi chcą z nim współpracować rezygnując z dotychczasowych dostawców.

Ów właśnie Convertiser przygotował z okazji Black Friday oraz Cyber Monday (to nowe odkrycie – po weekendzie wyprzedaży następuje… poniedziałkowa wyprzedaż po wyprzedażach!) specjalny widget, dzięki któremu zorientujecie się w wyprzedażach w najlepszych polskich ekomersach:

Nie wszystkie z nich lubię, ale nie mam jak tego widgetu dostosować do własnych preferencji, więc tylko dodam, że znajdziecie tam dwie firmy spośród Towarzystw Biznesowych, czyli Marie Zelie i Bialcon. Jestem dziwnie pewny, że jeśli dany sklep współpracuje z Marcinem… to nie robi klientów w konia robiąc pozorne ruchy cenowe.

Firmy towarzystwowe

Okazuje się jednak, że i poza Convertiserem istnieje życie i w Black Friday bierą udział także towarzystwowe firmy kawowe 🙂 Kawiarz proponuje Wyrafinowany Kubek Kawiarza w przecenie:

 

Natomiast Etno Cafe proponuje -33% na wszystkie swoje kawy dla klientów, którzy zarejestrują się w sklepie online 🙂

Mam nadzieję, że kiedyś będę mógł się pochwalić przy takiej okazji towarzystwowymi ekomersami w każdej w zasadzie branży… 🙂

A co u mnie?

Zastanawiam się, czy w moich przedsięwzięciach coś słychać o Black Friday, ale nic mi nie wiadomo o niczym, poza tym, że na webinar Możesz Więcej, który poprowadzę w połowie grudnia do końca listopada można zapisać się za 50% ceny 😉 Polecam i ręczę za prelegenta, bo znam osobiście. Jeśli nie chce się Wam klikać w link w tekście, to można w obrazek:

Aha, ostatnio też moje szkolenie na temat networkowania na eventach wzięli i przecenili moi bracia i siostry od komunikacji w firmie do 70 zł brutto! Szok i pogarda dla wybitnego szkoleniowca i nawet Was nie zachęcam, bo przecież jesteście na pewno lwami salonowymi, którzy z każdej imprezy wracają z naręczem nie tylko wizytówek, ale i obiecująco zainicjowanych relacji, które natychmiast przeradzają się w sprzedaż. Prawda? 😉 To popatrzcie:

A gdy już…

…się obkupicie, to przeczytajcie mój wpis pt. A idź mie z tym rabatem, o tym, że żerowanie na rabatach to bucerka 😉

Wejdź do niezwykłego świata Macieja Gnyszki
i zobacz, jak 
robić networking w jego stylu!

Zapisz się na mój e-dziennik
Maciej Gnyszka Daily