Jak budować trwałe relacje z klientami?

Kurs online na podstawie 30 lat doświadczenia z dużych firm.

Dołącz bezpłatnie do szkolenia internetowego, prowadzonego przez

byłego Dyrektora Sprzedaży w IKEA, Amica, czy Electrolux!

Z kursu dowiesz się:

  • 5 praktycznych wskazówek do budowania trwałych relacji z klientami
  • Rada #1 – Czy Twój klient na pewno wie czego chce?
  • Rada #2 - Produkt jako materialna postać kwalifikacji firmy
  • Rada #3 – Jak wykorzystać najlepiej CRM do pracy nad relacjami?

Szkolenie możesz obejrzeć w dowolnym miejscu i czasie. Podaj swoje dane, a natychmiast otrzymasz dostęp na 48h.

ZAPISZ SIĘ BEZPŁATNIE!

Polityka Prywatności

  • Rada #4 – W jaki sposób budować i opiekować się portfelem klienta?
  • Rada #5 – Wzrost zawartości intelektualnej kosztem materialnej
ZAPISZ SIĘ BEZPŁATNIE!